Cod etic
Codul Etic al agentiei NANNA a fost creat pentru a putea asigura un mediu de colaborare bazat pe principii etice si morale, asigurind, totodata, secutitatea datelor si informatiilor cu caracter personal primite.
1. Bazele regulilor etice ÅŸi ale principiilor agentiei NANNA
1.1 Scopul Codului Etic ÅŸi ale Principiilor NANNA
Scopul Codului Etic ÅŸi ale Principiilor NANNA (numit în continuare "Codul Etic"), este crearea unui set de reguli pentru clientii agentiei, regulile fiind aceleaÅŸi pentru clienti cit si candidati.
1.2 Codul Etic este recomandat celor care incep o relatie de colaborare cu agentia NANNA.
1.3. Luarea la cunostinta a Codului Etic
Codului Etic este adus la cunostinta prin intermediul www.nanna.ro. De asemenea, Codului Etic se va trimite prin e-mail in 48 ore de la inregistrarea in baza de date a NANNA, a clientului sau a candidatului, odata cu completarea Fisei-Beneficiarului sau a Fisei-Prestatorului.
2. Securitatea datelor si informatiilor
2.1 Agentia nu va transmite informaţii cu caracter personal catre terti, informatiile nu vor fi vandute, inchiriate sau manipulate. Pe site-ul www.nanna.ro vor fi postate anunturile despre oferta de munca sau candidatura dumneavoastra, doar cu acordul dumneavoastra.
2.2 Relaţia cu Clientii
Relatia NANNA cu Clientii are în vedere construirea unui parteneriat pe termen lung intre acestia, bazata pe integritate, sinceritate si incredere, acestea fiind superioare avantajelor de scurtă durată.
NANNA va trata cu discreÅ£ie datele personale ale Clientilor ÅŸi va folosi în mod corect informatiile primite, fara a prejudicia interesele Clientului.
2.3 Relaţia cu Candidatii
Relatia NANNA cu Candidatii are în vedere constuirea unui parteneriat pe termen lung intre acestia, bazata pe integritate, sinceritate si incredere, acestea fiind superioare avantajelor de scurtă durată.
NANNA va trata cu respect fiecare Candidat care solicita inscriere in baza de date a agentiei, având în vedere formarea ÅŸi menÅ£inerea unei relaÅ£ii reciproce bune.
NANNA va trata cu discreÅ£ie datele personale ale Candidatului ÅŸi va folosi în mod corect informatiile primite, fara a prejudicia interesele Candidatului.
3. Principii etice pentru Clienti
3.1 Clientul va fi punctual la intalnirile cu reprezentantul NANNA sau la intalnirile de interviu, va oferi informatii corecte si obiective cu privire la conditiile de colaborare si de munca. Va relata informatii corecte din punct de vedere profesional si personal, mai ales pentru ca acestea pot fi verificate. În timpul intalnirilor regula etica este ca telefoanele mobile să fie închise sau setate pe modul silenÅ£ios.
3.2 Clientul va evita, în discutiile sale, evaluările negative, expresiile obscene, observaÅ£iile legate de rasă, apartenenţă religioasă sau politică ÅŸi alte subiecte care pot fi deranjante sau ofensive pentru interlocutor.
4. Principii etice pentru Candidati
4.1 Candidatul va fi punctual la intalnirile cu reprezentantul NANNA sau la intalnirile de interviu cu angajatorul, va avea atitudine corespunzatoare, se va manifesta într-un mod pozitiv, va relata informatii corecte din punct de vedere profesional si personal, mai ales pentru ca acestea pot fi verificate. În timpul intalnirilor, telefoanele mobile trebuie să fie închise sau setate pe modul silenÅ£ios.
4.2 Candidatul NANNA este NEFUMATOR.
4.3 Candidatul va evita, în discutiile sale, evaluările negative, expresiile obscene, observaÅ£iile legate de rasă, apartenenţă religioasă sau politică ÅŸi alte subiecte care pot fi deranjante sau ofensive pentru interlocutor.
4.4 Vestimentaţia candidatului la interviu va fi conformă standardelor etice, ţinuta acestuia fiind una curata si decenta. Ţinuta şi pantofii de sport sunt de evitat.